Terrasconcert
Zoals ieder jaar sloten wij het muzikale jaar af met ons traditionele terrasconcert. De zon scheen volop, het terras zat vol en iedereen kon genieten van de muziek die gespeeld werd door startersorkest Just Be It, leerlingenorkest That’s IT, de leerling-slagwerkers, Beat ID en concertband Irene. Een mooie jaarlijkse traditie en tevens onze manier om…